Author: Ezzahtul Jannah

Bagaimana MaGIC mampu mengubah Malaysia?

Bagaimana MaGIC mampu mengubah Malaysia?

Pada tahun 2014 MaGIC iaitu Malaysian Inovation & creativity centre telah tertubuh . Sebagai agensi di bawah Kementerian Sains, T
Teater Tradisional Malaysia

Teater Tradisional Malaysia

Selalu kita tengok teater moden je kan? Jom kita kenal dengan teater tradisional pula, Wayang kulit  Kalau korang nak tahu, Wayang kul
5 Penyanyi Wanita Terkenal Di Malaysia

5 Penyanyi Wanita Terkenal Di Malaysia

Ella  Siapa yang tak kenal ella kan? Semua tahu dia digelar ‘Ratu Rock’... Kalau nak tahu ella ni mulakan kariernya dengan hanya penyanyi
Tempat Paling Banyak Hantu

Tempat Paling Banyak Hantu

Safari Lagoon Sebenarnya dekat Ampang ada juga bangunan yang ditinggalkan sehingga hari ini, iaitu Safari lagoon. Ia merupakan taman tema
Sex dengan Kepala Mayat – 5 Pembunuh Terzalim Dunia

Sex dengan Kepala Mayat – 5 Pembunuh Terzalim Dunia

Pembunuhan ni sebenarnya berlaku kadang-kadang disebabkan latarbelakang oleh bermacam-macam motif, macam politik, kecumburaan, dendam, membela sendir
Top 3 Underrated Restaurant Di Kuala Lumpur

Top 3 Underrated Restaurant Di Kuala Lumpur

  Sebenarnya banyak kedai makan di kuala lumpur yang murah, style dan selesa. Mesti korang nak cari kedai makan yang boleh ootd, dating dan bu
TIPS DAPATKAN RM10 RIBU BAGI ANAK MUDA

TIPS DAPATKAN RM10 RIBU BAGI ANAK MUDA

Bila cakap RM10 ribu mesti semua akan macam fikir besar nya nilai tu dan siapa je yang tak nak kan? Jadi kalau nak dapatkan duit yang banyak, pen
TIPS JADI FLAWLESS INSTAFAMOUS

TIPS JADI FLAWLESS INSTAFAMOUS

Sekarang ni ramai betul yang nak muka lawa, flawless macam Instafamous, tu yang sampai boleh insecure. Sebenarnya, senang je nak muka yang cant
8 / 8 POSTS