Categori: Hiburan

1 2 3 5 10 / 49 JUMLAH POST
10  Bangunan Unik di Dunia

10 Bangunan Unik di Dunia

Jika sesetengah manusia berlumba-lumba membina bangunan pencakar langit siapakah yang paling tinggi di dunia, manakala sebahagian daripadanya pula
Punk Not Dead!

Punk Not Dead!

Ketepi budak budak raver dan hipster, bagi laluan dekat budak punk nak lalu! Hehehehe Bila sebut je punk mesti korang imagine rambut Mohawk pacak p
Rangsangan Yang Aneh!

Rangsangan Yang Aneh!

Mesti korang dah bayangkan rangsangan yang sedap-sedap kan? Ahaaa entri kali nie akan berikan korang satu rangsangan yang lain dari yang lain. Ini
10 Glamping Terbaik di Malaysia

10 Glamping Terbaik di Malaysia

Glamping ini adalah satu aktiviti percutian yang unik dan menyeronokkan yang mana konsep ‘glam’ dan ‘camping’ digabungkan. Namun, untuk setiap kaw
10 Themepark Terbiar Paling Seram di Dunia

10 Themepark Terbiar Paling Seram di Dunia

Seronok kan dapat p themepark, boleh have fun sepuas-puasnya! TAPI...macamana kalau themepark tu dah jadi hiasan dan peninggalan saja, dah tak buk
“Panggil nama ku 3 kali maka aku akan menghampiri mu…….”

“Panggil nama ku 3 kali maka aku akan menghampiri mu…….”

Entiti , Hantu, Paranormal dan Makhluk halus .Kesemua ni sering dikaitkan dengan benda-benda mistik. Ramai yang takut dan ada yang tak percaya, tapi a
10 Individu Terkenal Dunia dengan Keupayaan ‘Ambidextrous’

10 Individu Terkenal Dunia dengan Keupayaan ‘Ambidextrous’

Hanya 1% dari seluruh populasi di dunia yag miliki upaya 'rare' ni. Walaupun terdapat penyelidikan bahawa golongan ambidextrous ni berisiko alami
Tumbukan WWE Paling Latest!

Tumbukan WWE Paling Latest!

Sapa dalam kalangan korang yang layan WWE Smackdown? Haa, sekarang dah ada atlet WWE yang baru tau, mereka datang dari pelbagai negara. Jom kita L
10 Tempat Seram Lagi Misteri Untuk Korang Baca Sebelum Tidur

10 Tempat Seram Lagi Misteri Untuk Korang Baca Sebelum Tidur

AMARAN KERAS:  ORANG YANG LEMAH SEMANGAT TIDAK DIGALAKKAN MEMBACA ARTIKEL INI Korang dah sedia ke nak hadap 10 tempat seram dan menakutkan ni? Kala
Top 10 Waterpark Syok Gilaaaaa!

Top 10 Waterpark Syok Gilaaaaa!

Siapa cakap kat Malaysia nie takda waterpark yang best setanding dengan waterpark luar negara? Siapa cakappppp? Korang silap! Ternyata kat Malaysi
1 2 3 5 10 / 49 JUMLAH POST