Category: Lifestyle

1 2 3 28 10 / 274 POSTS
Bagaimana MaGIC mampu mengubah Malaysia?

Bagaimana MaGIC mampu mengubah Malaysia?

Pada tahun 2014 MaGIC iaitu Malaysian Inovation & creativity centre telah tertubuh . Sebagai agensi di bawah Kementerian Sains, T
Teater Tradisional Malaysia

Teater Tradisional Malaysia

Selalu kita tengok teater moden je kan? Jom kita kenal dengan teater tradisional pula, Wayang kulit  Kalau korang nak tahu, Wayang kul
5 Penyanyi Wanita Terkenal Di Malaysia

5 Penyanyi Wanita Terkenal Di Malaysia

Ella  Siapa yang tak kenal ella kan? Semua tahu dia digelar ‘Ratu Rock’... Kalau nak tahu ella ni mulakan kariernya dengan hanya penyanyi
Sex dengan Kepala Mayat – 5 Pembunuh Terzalim Dunia

Sex dengan Kepala Mayat – 5 Pembunuh Terzalim Dunia

Pembunuhan ni sebenarnya berlaku kadang-kadang disebabkan latarbelakang oleh bermacam-macam motif, macam politik, kecumburaan, dendam, membela sendir
Top 3 Underrated Restaurant Di Kuala Lumpur

Top 3 Underrated Restaurant Di Kuala Lumpur

  Sebenarnya banyak kedai makan di kuala lumpur yang murah, style dan selesa. Mesti korang nak cari kedai makan yang boleh ootd, dating dan bu
Top 5 Pemain Bola Sepak Tertua di Liga Bola Sepak Profesional

Top 5 Pemain Bola Sepak Tertua di Liga Bola Sepak Profesional

Sukan bola sepak tidak asing lagi dalam kehidupan masyarakat di seluruh dunia. Tak kisah untuk segala lapisan umur sekalipun, yang dah tua pun boleh
5 “Underrated Singer” di Malaysia

5 “Underrated Singer” di Malaysia

Wanita-wanita berbakat besar ini telah mendapat sambutan dan lebih terkenal di persada  antarabangsa namun kurang menyerlah di dunia musik t
Tips Jadi MIME!

Tips Jadi MIME!

Mime adalah bentuk seni persembahan yang dapat ditelusuri kembali ke Yunani kuno dan Rom, walaupun sering dikaitkan dengan budaya Perancis. Mimin
Kekal Aktif Secara Fizikal Semasa “Self- Quarantine”

Kekal Aktif Secara Fizikal Semasa “Self- Quarantine”

WHO mengesyorkan melakukan aktiviti fizikal moderate-intensity atau vigorous-intensity physical activity sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. S
Fakta Mengenai Anxiety Disorder dan Panic Attack

Fakta Mengenai Anxiety Disorder dan Panic Attack

Hello geng! macam mana tahun baru 2021 korang? ada baik ke? haa diharapkan baik baik saje la ye. Ok.. korang pernah tahu tak penyakit Anxiety Disorde
1 2 3 28 10 / 274 POSTS