Categori: Bajet

Bulu Serupa Gorilla? RM 2 jek Kasi Settle.

Bulu Serupa Gorilla? RM 2 jek Kasi Settle.

Rasa bulu terlebih- lebih? Eii, dah rasa macam monyet!Serius ! Maluu! Haa nii ada cara kasi settle cuma RM 2 jek dari bahan kat rumah. Bahan - ba
Kuku Cantik Bajet yang Korang Wajib Buat.

Kuku Cantik Bajet yang Korang Wajib Buat.

Tak susah nak dapatkan kuku yang sihat dan cantik. Rajin tak rajin jek nak lawakan kuku. Ni ada cara mudah dan mesra ekonomi yang korang pat
Bergaya dengan Blazer

Bergaya dengan Blazer

Blazer adalah sejenis jaket yang menyerupai jaket saman, tetapi dipotong lebih santai. Blazers sering menjadi sebahagian daripada pakaian sera
Handbag Terbaik Untuk Kampus Life Pilihan MKR

Handbag Terbaik Untuk Kampus Life Pilihan MKR

By : Chem Semua orang pernah alami situasi ni lagi-lagi student perempuan yang nak ke kampus tu. Haa memang tak sah lah kalau tak b
Sparepart Kereta Murah

Sparepart Kereta Murah

Kereta mahal (*sebab awek senang terpikat*) tapi takda duit nak maintenance kereta? Nak beli sparepart yang murah untuk jimat tapi tak tahu dekat mana
5 / 5 JUMLAH POST