Category: Kanteen

1 2 3 9 10 / 85 POSTS
Pilihan Berbuka: Buffet vs Restoran vs Bazar Ramadhan?

Pilihan Berbuka: Buffet vs Restoran vs Bazar Ramadhan?

April akan melabuhkan tirai dan May akan tiba sekaligus merupakan bulan Ramadhan. Time puasa ni lah orang ramai berlumba-lumba untuk hunt tempat
Adakah Feminism Sesuai Dengan Islam?

Adakah Feminism Sesuai Dengan Islam?

Islamic Feminism- pelbagai pendapat yang dilontarkan yang menerima mahupun lantang menentang. Dengarkan apa kata para wanita kita tentang perkara
Otak Otakkkkk! 10 Filem Zombie Ngeri Teroxx!

Otak Otakkkkk! 10 Filem Zombie Ngeri Teroxx!

Zombie dikenal dengan rupa yang menyeramkan, menakutkan dan menjijikkan yang bernafsu dengan otak manusia hidup! #Kanteen kongsikan Top 10 Filem Z
Adakah Siswazah Malaysia Cukup Pandai?

Adakah Siswazah Malaysia Cukup Pandai?

Banyak universiti tempatan yang mendapat gelaran universiti terbaik di Asia mahupun dunia, adakah ini menggambarkan mahasiswa universiti Malaysia
Movie Review: Us

Movie Review: Us

Sama ada korang dah tengok atau belum, tetap saja Us mengungguli dengan gelaran cerita 'Luar Jangkaan' kan? MKR reviewkan untuk korang! #Kantee
Trend ‘Nafkah Couple’

Trend ‘Nafkah Couple’

Viral pasangan kekasih yang takda ikatan perkahwinan yang sah pun boleh dapat nafkah! Wah untungnya, kalau macam ni tak kahwin pun takpa! Japppp,
Berapa harga beg plastik sepatutnya dikenakan?

Berapa harga beg plastik sepatutnya dikenakan?

Semakin hari penggunaan beg plastik semakin berleluasa dan mengakibatkan pencemaran alam sekitar! Tapi orang ramai masih terus menggunakannya! So bera
Rumah Sewa Unisex ? Trend Anak Muda Masa Kini!

Rumah Sewa Unisex ? Trend Anak Muda Masa Kini!

Zaman makin lama makin maju begitu juga dengan pemikiran anak muda sekarang yang sudah berani tinggal di rumah sewa unisex! Adakah memang rela hati ?
Tempat Sembah Berhala Haram

Tempat Sembah Berhala Haram

Isu tempat sembahyang untuk yang bukan Muslim sentiasa menjadi bualan hangat, nak-nak lagi bila ada pihak yang berkeras untuk bina jugak kuil seca
Pelakon Malaysia yang berjaya raih kemenangan Antarabangsa!

Pelakon Malaysia yang berjaya raih kemenangan Antarabangsa!

Siapa pelakon Malaysia yang dah menang dalam Anugerah berprestij tinggi luar negara ea? OMG kejap!!! Yang mana satu pelakon tu agaknya?!!! Jangan peni
1 2 3 9 10 / 85 POSTS