Category: Podcast

1 2 3 43 10 / 428 POSTS
Tik Tok Dan Maruah Perempuan Melayu

Tik Tok Dan Maruah Perempuan Melayu

1/8 Juta pengguna tiktok atau 4 juta rakyat malaysia telah menjadi pengguna tiktok sejati. Lain macam penangan tiktok ada yang  buat rutin , hobi dan
Sekolah vernakular

Sekolah vernakular

Sekolah vernakular dikatakan boleh menyebabkan perpecahan kaum tapi salah ke kalau nak ajar budaya kaum sendiri. Teka-tekinya sekarang adakah kalau
Klinik buang masa! Kalau sakit yang simple2 tu baik beli kat farmasi dan diy je. Ni adalah sebab kenapa korang TAK PAYAH pergi klinik.

Klinik buang masa! Kalau sakit yang simple2 tu baik beli kat farmasi dan diy je. Ni adalah sebab kenapa korang TAK PAYAH pergi klinik.

klinikvsfarmasi #klinikbuangmasa #farmasionthego Part 1 https://youtu.be/jC5PCBGIOw8 Part 2 https://youtu.be/qCvL_bjkBd4 Part 3
Manifesto or Menipustor?

Manifesto or Menipustor?

Manifesto ni dah jadi sinonim dengan pilihan raya. Ahli politik akan menjual kata-kata atau janji-janji manis kepada rakyat dengan niat untuk membel
Bayangan Kabinet Malaysia

Bayangan Kabinet Malaysia

Kabinet dibubarkan selepas Tun M letak jawatan. Teka teki tentang siapa yang akan mengisi kekosongan dalam kabinet menjadi topik utama rakyat setiap
Sinetron Malaysia Terbaru

Sinetron Malaysia Terbaru

Siapa tak kenal pelakon-pelakon terhebat dalam politik Malaysia tapi masih ramai yang belum tahu cerita sebenar sebalik kemelut politik Malaysia Ter
Budak KV Pun Laku

Budak KV Pun Laku

Graduan lulusan kemahiran ni sememangnya jadi rebutan dalam bidang industri dan teknologi. Selain tu, boleh juga jadi usahawan dalam pembangunan dan
Kemelut Politik Gegar Minda Rakyat

Kemelut Politik Gegar Minda Rakyat

Negara dikejutkan dengan politik Malaysia yang memeningkan kepala. Tapi ramai orang khususnya warga belia sudah mula membuka minda mereka untuk menge
Jamban kotor salah siapa?

Jamban kotor salah siapa?

Teknologi makin canggih macamtu jugalah toilet di Malaysia , Jepun jadi negara toilet terbesih , manakala jamban dekat Malaysia ni paling kotor .
Borneo Yang Tersisih

Borneo Yang Tersisih

Sabah dan Sarawak adalah 2 buah negeri yang jauh lebih besar daripada semenanjung tapi bilangan kerusi parlimen hanya ¼ sahaja iaitu sebanyak 57 buah
1 2 3 43 10 / 428 POSTS