10 Fakta Ngeri Issei Sagawa: Si Pemakan Tubuh Wanita!

#4. Bunuh Renee! 

Issei melanjutkan pelajaran di Universiti Sorbonne, Paris. Dia berkenalan dengan Renee Hartevelt yang juga rakan sekelasnya. Pernah date dengan Renee untuk beberapa kali malah pernah berjumpa dengan parents Renee. Digambarkan, Renee adalah seorang wanita yang caring, jelita dan jugak baik hati. Lama kelamaan Issei mula jatuh hati dengan Renee tetapi sebab Issei mencintai Renee lah dia rasa nak makan Renee.

So, Issei mula plan nak bunuh Renee. Issei pancing Renee datang ke apartment dia konon meminta Renee untuk mengajar literature.  Niat baik bertukar tragedi apabila Issei tembak leher Renee dari belakang ketika Renee sedang membaca puisi. Lepastu, Issei pengsan kerana dia sendiri terkejut. Lepas dia sedar dari pengsan, dia teruskan rancangan dan nekad nak jugak merasa tubuh wanita.

#5. Rogol mayat Renee!

Tak cukup dengan bunuh, Issei jugak merogol mayat Renee yang terkulai kaku atas lantai tanpa belas kasihan tetapi penuh dengan rasa cinta. Pelik bukan? Issei merogol Renee beberapa kali sehingaa dia merasa puas yang teramat sangat.

#6. Meratah badan Renee!

Lepastu dia mulakan big projek dia yang dia dah plan selama nie, pada awalnya Issei tak nak pun makan Renee tapi dia berkata pada diri sendiri- nie masa yang aku tunggu-tunggu setelah bertahun-tahun menanti untuk ada peluang makan manusia jelita. Issei mulakan dengan memakan bahagian punggung Renee sebab Issei rasa part tu lah yang menarik perhatiannya. Dia menoreh punggung Renee namun apa yang dia lihat cuma lemak pejal berwarna putih, lepastu dia menoreh lagi dalam dan barulah dia nampak darah dan daging dan dia makan! Katanya sedap dan tak berbau hamis langsung.

Lepastu, Issei beralih pulak pada bahagian payudara Renee. Issei potong payudara Renee dan memakannya jugak! Seterusnya, Issei makan bibir Renee. Sebelum tu Issei bercium mulut dengan mayat Renee dulu barulah dia gigit, koyakkan dan kunyah bibir jelita Renee. Organ dalaman Renee diasingkan dan diletakkan di beberapa pinggan dengan tujuan untuk makannya nanti. Hmm kejam sangat kan?

#7. Ditangkap & mengaku bersalah & tak menipu.

Setelah dua hari bersama dengan mayat Renee, Issei mula berfikir untuk melenyapkan Renee. Issei potong badan Renee yang tersisa pada beberapa bahagian kemudian masukkan dalam dua suitcases. Satu suitcase berisi kaki, peha dan satu lagi suitcase berisi kepala, tangan dan perut. Issei ditangkap ketika dia sedang buang suitcases berisi mayat Renee di tasik Bois De Boulogne, Paris. Apa yang lebih mengejutkan lagi, ketika ditanya adakah itu bag dia- Issei menjawab dengan selambanya, “Ye, itu bag saya. Saya membunuhnya untuk makan dagingnya!”.

Issei ditangkap dan menjalani ujian mental dan disahkan gila dan tak layak untuk dibicarakan oleh hakim Perancis dan diperintahkan untuk selama-lamanya berada di sebuah institusi mental. Since, bapak Issei seorang yang kaya raya- bapak dia telah mengupah lawyer terbaik pada ketika tu dan menang untuk membawa Issei pulang ke tempat asalnya iaitu Jepun. Akhirnya, Issei dipulangkan kembali ke Jepun untuk mempertanggungjawabkan perbuatan dia di pengadilan Jepun.

Ada lagi yang tak masuk akal yang Issei nie buat. Click nextpage cepat korangggg!

PAGES

1 2 3

COMMENTS